Διαφημίσεις και παιδιά.

Είναι απολύτως λογικό να ανησυχούμε για τις διαφημίσεις που απευθύνονται στα παιδιά. Το μέσο παιδί βλέπει περίπου 25.000 διαφημίσεις τον χρόνο  στην τηλεόραση πριν γίνει 12 ετών και αυτός ο αριθμός δεν περιλαμβάνει καν τις διαφημίσεις στο διαδίκτυο. Οι  εταιρείες ξοδεύουν περίπου 17 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο σε διαφημίσεις που απευθύνονται σε παιδιά και αυτά δεν έχουν καμία άμυνα απέναντι στα μηνύματα στα οποία εκτίθενται.

Τα παιδιά μπορούν να αναγνωρίσουν πλήρως ότι οι άνθρωποι που προσπαθούν να τους πουλήσουν κάτι ίσως δε λένε πάντα την αλήθεια στην ηλικία των 11-12 ετών ενώ τα παιδιά μικρότερης ηλικίας συχνά δυσκολεύονται να διακρίνουν τα εμπορικά από τα μη εμπορικά μηνύματα.Γνωρίζοντας αυτές τις πληροφορίες  μπορούμε να κατανοήσουμε  τις έρευνες που έχουν δείξει ότι τα παιδιά μπορεί να αναπτύξουν προτιμήσεις σε συγκεκριμένες μάρκες έχοντας δει απλά και μόνο μία διαφήμιση ή ότι αξιολογούν την τροφή ως νοστιμότερη όταν εμφανίζεται σε μια επώνυμη συσκευασία!

Πηγή : http://nymag.com/

Μοιραστείτε το