διατροφή και εγκυμοσύνη

Διατροφή και εγκυμοσύνη

  • H σωστή διατροφή κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης  μπορεί να αποτελέσει ασπίδα προστασίας για το νεογνό ενάντια στον διαβήτη, το εγκεφαλικό, τις καρδιακές παθήσεις, τις παθήσεις των νεφρών  και την απώλεια της μνήμης στη μετέπειτα ζωή του.

  • Η σύγχρονη επιστήμη έχει αποδείξει ότι οι λιποδιαλυτές βιταμίνες είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη, το Ω3 λιπαρό δοκοσοεξανο’ι’κό οξύ (DHA)  είναι απαραίτητο για την εγκεφαλική ανάπτυξη, η ανάγκη για βιοτίνη κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αυξάνεται, το φυλλικό οξύ ενισχύει την ανάπτυξη και μειώνει τους κινδύνους εμφάνισης  γενετικών ατελειών, η χολίνη ωφελεί τη μνήμη και την προσοχή καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής και το αμινοξύ γλυκίνη απαιτείται επίσης για την ανάπτυξη.

  • Το Weston A.Price Foundation (WAPF) συνιστά μια δόση  μουρουνέλαιο τη μέρα για να αποδώσει 2,000 IU βιταμίνης Α, 20,000 IU βιταμίνης D και 2 γραμμάρια Ω3  λιπαρών (περίπου 1 ¾  κ.γ τη μέρα ).

  • Tα ζωικά λίπη από κρέατα ελευθέρας βοσκής εφοδιάζουν τον οργανισμό με τις βιταμίνες Ε και Κ2, το λάδι καρύδας, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, οι ξηροί καρποί και τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι επίσης πηγές βιταμίνης Ε, οι τροφές που έχουν υποστεί ζύμωση είναι πηγές βιταμίνης Κ2. Τα φυλλώδη λαχανικά είναι πλούσια σε βιταμίνη Κ1.

  • Η βιοτίνη βρίσκεται στο συκώτι και στους κρόκους των αυγών .Τα ωμά ασπράδια αυγών πρέπει να απαγορεύονται αυστηρά και τα βρασμένα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο. Οι κρόκοι των αυγών μπορούν να προστεθούν σε smoothies και στο παγωτό για να ενισχύσουν τη βιοτίνη.

  • Το φυλλικό οξύ μπορεί να προσληφθεί από την κατανάλωση συκωτιού, οσπρίων, παντζαριών και πράσινων λαχανικών. Την χολίνη την παίρνει κανείς από τα γαλακτοκομικά, τους κρόκους αυγών, το συκώτι, το κρέας, τα σταυρανθή λαχανικά, τους ξηρούς καρπούς και τα όσπρια.

  • Τα κρέατα και τα αυγά μπορούν να συνδυαστούν με τις τροφές που αναφέρθηκαν προηγουμένως (οι οποίες είναι πλούσιες σε φυλλικό οξύ) καθώς και με κόκαλα και ζωμούς  για την πρόσληψη γλυκίνης .

Πηγή : http://www.westonaprice.org/

Φωτογραφία :borscht-to-be-by-liz-west-on-Flickr

Μοιραστείτε το